søndag 4. januar 2015

Korleis lyssetter du heimen?

Ny månad,nytt år og ny utfordring.
Korleis lyssetter eg heimen?
Men ny lysare stova merker eg
behovet for lys er mykje
mindre enn det var.


Eg syns eg har verdens kulaste
lampe,og den har eit flott
behagligt lys i seg.
Stearinlys er også ein
viktig lyskilde nå i 
mørketiden. Det skaper
ein herlig stemning når eg
tenn lysene i gloria lysestaken:)

Med dette bilde deltar eg i "nibutfordringen".
Sjå fleire flotte bidrag her!

Klemmer Siv Mette

4 kommentarer:

  1. Fint bidrag!
    Den lampen er så fin ♡

    Lykke til:)

    SvarSlett
  2. Hei, er journalist og skulle gjerne kommet i kontakt med deg. Kan du ta kontakt på tlf 40737500 eller katrine@mail.com? Katrine

    SvarSlett
  3. Må si meg enig i at du har verdens kulaste lampe! Helt rå! :)

    SvarSlett

Tusen takk for besøket<3