mandag 20. februar 2017

Heime sjå Eline

Eg har vart på boligbesøk sjå Eline.
Det er mykje meir inspirerende å sjå heimene 
i "real life" enn bare på bilder.
 Så eg vil sei tusen takk 
for inspirasjon og gjestfrihet.

Eline Naley bur på eit nytt boligfelt i Åkrehamn på Karmøy,
saman med samboer og hunden Max. Huset er stilfullt innredet i 
svart,kvitt og grått. Dei reine kvite veggene fremhever 
kontrastene på dei svarte detaljene og
 alle dei store grønne plantene hennar.


Pute frå Hay,pledd frå H&M og plakat frå Playtype.



Svart bord frå Ikea,sofa frå Skeidar og Muuto taklampe.



Dette kjøkkenbordet er laga sjølv,og det blei eg verklegen
inspirert av. Kjempestort og ein flott spiseplass. Stolene er
frå Normann Copenhagen.


Kjøkkenlampene er frå Ikea.



Tøffe detaljer på kjøkkenet.



Ingen tvil om at Eline er glad i dansk design,her ser me 
Vipp bøtten på kjøkken.


Detaljer frå hovudsoverommet.
Tøft klesstativ frå Ikea.


Flotte frodige grønne planter finner du 
i fleire rom. Taklampe frå Ikea og tøffer plakater
frå Ruben Ireland.


Kult kontor med tøffe detaljer. Eskene er frå Hay og 
 blomstepotten Cloudy frå DBKD.



Vil du sjå meir bilder frå boligen til Eline.
Følg henne på instagram
@elnaley

Huset kjem for salg i løpet av året.
Dei har nemleg kjøpt seg ny tomt,og vil
byggje nytt drømmehus.
Eg gler meg til å fylgja med:)

Siv Mette


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for besøket<3