lørdag 13. mai 2017

Boligbesøk sjå Silje

Frå eg var liten har eg litt minner frå denne heimen.
 Og omgivelsen rundt med grønne enger og siloballer,
 fekk meg til å tenke på den gong eg sprang å gøymde
 meg i høyet som hang på tørk her. Fine minner:)

Ute på bondelandet i Skudneshamn bur Silje 32år,saman med
samboer Terje .Huset frå 70tallet er barndomsheimen til Terje,
og totalrenovert å bygget om til eit stort drøymehus i 2016.
Det er lite som minner om 70talls romløysninger, her er det
stor åpen løysning med god boltre plass til paret og
gutane deiras på 2 og 6 år. Med store vindusflater og
ein nydeleg utsikt,så treng ein ikkje vara redd for bruk av
mørke toner på vegg og møbler.

Fargekoder

                     Stova: gråskifer og tidløs
Gang: tidløs
            Kjøkken: Grå skifer
             Soverom: Deco blue
                   Gjesterom:Minty breeze
                   Barnerom: Minty breeze




























Tusen takk for besøket Silje!
Ein nydeleg heim og masse inspirasjon.

Siv Mette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for besøket<3